გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: თამთა კვინიკაძე
N
|
აქტივობების
აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა (ფორმები)
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
A ფაზა
ვესალმები კლას ვაცნობ გაკვეთილის თემას, მიზანს
დაგაკვეთილის კრიტერიუმებს, შეევახსენებ ქცევის წესებს.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
სლაიდი სადაც ასახულია გაკვეთილის მიზანი,
შეფასების რუბრიკა
|
3
|
2
|
წინარე ცოდნის
გააქტიურება მივმართავ
მოსწავლეებს შეკითხვით :რომელი
რელიგიები გაგიგიათ ? რომელი რელიგიის ღმსარებელი ხართ?
|
ცოდნა
|
ინდივიდუალური
საერთო საკლასო
|
მოსწავლეები ავსებენ სქემას მასწავლებლის დახმარებით
|
5 წთ
|
3
|
B ფაზა სიღრმისეული წვდომა
მასწავლებელს
შემთხვევითობის პრინციპით დაყოფილი ყავს მოსწავლეები 4 ჯგუფად და
მოსწავლეებს სთხოვს
ასევე შემთხვევითობის პრინციპით ამოიღონ ბარათები სადაც დაწერილია რელიგიის სახელწოდებები
1. მასწავლებელი ურიგებს რელიგიურ
ნაგგებობების ფოტოებს, ფლირჩარტებს და მარკერებს რათა მიაკუთვნონ შესაბამისი
ნაგებობაშესაბამის რელიგიას და
მიუწერეონ რელიგიის წარმოშობა
განვითარების პერიოდები საქართველოში.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ჯგუფური
|
რელიგიური ნაგებობების ფოტოები, ფლირჩარტები,
მარკერები,
|
15 წთ
|
მოსწავლეები აკეთებენ ნამუშევრის პრეზენტაციას
|
პრეზენტაცია
|
ჯგუფური
|
ფლირჩარტები
|
12
|
|
1.
რა დადებითს ხედავთ იმაში,
რომ საქართველო სხვადასხვა რელიგიური
ჯგუფით არის დასახლებული?
2.
შეუძლიათ თუ არა რომ სხვადასხვა რელიგიის
წარმომადგენლებს ერთანეთის გვერდით იცხოვრონ და ითანამშრომლონ ერთ საზოგადოებაში
საერთო კეთილდღეობისთვის?
|
დისკუსია
|
მთელი კლასი
|
8 წთ
|
||
მასწავლებელი მოსწავლეების
ყურადღებას ამახვილებს შეფასების კრიტერიუმებზე და აძლევს განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებას
კრიტერიუმებზე დაყრდნობით
|
შეფასების
რუბრიკა, განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
|
მთელ კლასთან
|
შეფასების რუბრიკა
|
2 წთ
|
საგანი: ჩვენი საქართველო
სწავლების საფეხური/ VI კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 18 სსსმ მოსწავლე არ მყავს
გაკვეთილი თემა : საქართველოში არსებული რელიგიები
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შესძლებე: მოიძიონ, გაეცნონ და
აღწერონ საქართველოში არსებული რელიგიები, განუვითარდეთ ემპათიის
და თანამშრომლობის უნარი.
შედეგი: მოსწავლეებმა მოიძიეს გაეცნენ და
აღწერეს საქართველოში არსებული რელიგიები, განუვითარდათ თანამშრომლობის
და ტოლერანტული უნარები.
სტანდარტი: საზ.მეც.V-VI.20. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოში არსებული რელიგიები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· ასაკის შესაბამისად აცნობიერებს და მსჯელობს რელიგიის დანიშნულებასა და ადგილზე ადამიანის ცხოვრებაში;
· რუკაზე მიუთითებს ქრისტიანობისა და სხვა მისთვის ცნობილი რელიგიების
გავრცელების არეალებს თანამედროვე საქართველოში;
· ესმის, რომ ყველა რელიგია ჰუმანური
ფასეულობების მატარებელია.
წინარე ცოდნა: მოსწავლეები
ასახელებენ საკუთარ რელიგიას.
შეფასების რუბრიკა
Комментариев нет:
Отправить комментарий